Mycket att göra

Har kommit fram till att jag har en hel del som måste göras. Ju mer jag tänker på det desto fler grejer kommer jag på. Jag måste sortera kort som jag har i datorn och bränna ut det jag har filmat på dvd:er. Har inte bränt ut något på ett år så att det finns en hel del som måste sorteras och brännas ut! Måste även skriva i och skicka iväg papper för att få pengar, ta ett nytt kort om en sak och sen är det en hel del andra småsaker som måste göras. Allt samlar sig på hög men idag har jag försökt att beta av lite av det och förhoppningsvis får jag lust att ta tag i resten snart.

Nu är det fortfarande helg och jag ska försöka umgås lite med familjen. Igår var jag och Liam hos pappa och busade och grillade. Simon hjälpte sin bror att bygga ett pannrum och det är inte kul för oss andra att sitta hemma hela dagen. Men det var kul och Liam skötte sig exemplariskt.
Idag kanske det blir Noramarken, får se på hur vädret artar sig och om vår son vill sova något mer.

Nu ska jag dricka lite te och äta lite macka som Simon gjort åt mig. Ibland har man det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback