Lilla killen har blivit stooor

Jag är så glad! Jag förstår inte riktigt själv varför men jag bara är det. Har varit det hela helgen och är så glad och stolt över min lilla fina familj. Underbara. I helgen har det blivit mycket firande av Liam som har fyllt 2 år nu!!! Stora killen! Vart tar tiden vägen? Det har i alla fall varit hur mysigt som helst att fira min lille kille men det är väldigt skönt att det är över också. I torsdags kom i alla fall lite kompisar förbi och firade Liam, jättetrevligt. Sen på kvällen gjorde vi ett par smörgåstårtor som gick åt som smör i solsken på söndagen då Simons familj kom förbi och firade. Det var mysigt. Man blir ju ett ganska så stort gäng då Simon har 5 bröder varav de flesta har flickvänner eller fruar och en del har barn, men det är roligt. Liam hade hur kul som helst och älskade att få busa runt med sina kusiner. Att se hans breda leende är ovärderligt!

Nu har även jobbet på Lantmännen satt igång. Det är helt ok men det är roligare dom dagarna man har mycket att göra så jag hoppas ju på bättre väder. Måste säga att jag längtar tillbaka lite till för tre år sen och dom människorna man jobbade ihop med då, vi hade så otroligt kul tillsammans. Saknar det lite faktiskt. Inget gnäll om tider och inget suckande eller någonting utan bara roligt. Saknar. Men det är fortfarande samma gamla glada bönder och dom är det aldrig något fel på.

Nu ska jag äta upp min pasta och börja göra mig i ordning för ett kvällspass. Iväg och tjäna ihop lite pengar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback