Lantmännen

Vad denna dag går långsamt. Är riktigt glad över en massa saker som händer nu och idag fick jag också reda på att jag ska till Lantmännen på onsdag för att få träffa de nya arbetskamraterna. Ska bli kul faktiskt och se vilka det är som hamnat där i år. Ska också lägga in en förfrågan om att jobba dag den 18:e då Liam fyller år OCH jag ska fortsätta med min tatuering. Ska bli skitkul faktiskt. Gör ingenting att jag åker iväg och gör den den dagen eftersom vi ska fira Liam till helgen sen istället. Har köpt lite ballonger och grejer tills dess och hans presenter är inköpta men inte inslagna riktigt än. Får fixa det i veckan.

Idag hade jag planerat att jag skulle städa en massa. Tyvärr har orken uteblivit och jag har hamnat i soffan mestadelen av dagen som den slashas jag är. Igår var jag faktiskt ute och plockade kantareller i skogen (ja, vart annars?!?) så idag kanske jag förtjänar att få ta igen mig lite i soffan.
Igår berättade Simon att vi kunde köpa hem kräftor någon dag. Stor grej för mig som tjatar om kräftor varje gång jag besöker butiken, ha ha. Simon tycker inte om kräftor men han får la köpa hem lite kinamat och mumsa på eller nått. Kräftorna är miiiiiina i alla fall! Ha ha...

Nu ska jag resa på mig från soffan och göra något vettigt... Eller snart... Om en liten stund.



En bild på Liam nya outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback