Kubbspel i Kumla

Är sååå törstig men orkar inte hämta vatten. Är också hungrig men det finns ingen mat här hemma just nu. Pinade i mig en halv förpackning micromat, absolut inte det godaste jag ätit. Det var torrt och smakade bläsch. Ingen sås var det till heller. Oätbart och det kommer inte köpas om.

Om en liten stund så kommer Axelina med sin son. Jag ska vara lite barnvakt medans hon går till tandläkaren. Det kommer nog gå bra. Oftast så brukar det vara lättare att ta hand om två barn än ett då de kan leka med varandra istället för att jag ska försöka komma på olika aktiviteter för Liam hela tiden, vilket kan vara svårt att komma på efter ett tag.

I helgen så var min syster från Malmö och hennes sambo på besök hos mamma. Det blev grillning och kubbspel. Trevligt. Solen valde ju att titta fram i lördags så det var perfekt för våra planer.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback