Ost och kex

Känns lite som en krasch just nu, men det är bara att resa på sig och borsta smutsen från kläderna.
Den här veckan är bara inne på sin andra dag men jag känner mig redan helt slut. Känns som att jag har gjort hur mycket som helst den här veckan fast jag egentligen inte alls gjort så mycket. Känslomässigt sliten kanske.

Igår var det i alla fall en underbar dag. Hv71 slog broders clownlag i hockey och jag fick se dom vinna samtidigt som jag smaskade på ost, kex och vindruvor och drack skumpa. Underbart! Är inne i en riktig "ost och kexperiod". Har kommit fram till att det är riktigt mumsigt med en lite svagare ost på ett salt kex, något man helt glömmer av.

Nu ska jag ut med Smilla. Ursch för regnet som bestämmer sig för att falla ner till marken och ta bort en del av vårkänslorna man kände här om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback