Hemma...

Idag är det torsdag och en ny dag utan något som helst inplanerat har infunnit sig. Den här veckan har det blivit en hel del gjort. I måndags vart det bm + babycafé, i tisdags vart det besök från Elin och Björn samt filmkväll med Simon och igår kom syster förbi och hjälpte mig att kika igenom vad jag ska välja för kurser till våren. Det var allt i korta drag.
Idag måste jag komma på något att göra. Kommer bli lite halvtokig om jag ska sitta hemma hela dagen. Blir nog en promenad till Maxi sen. Skulle behöva lite saker. Annars får vi se vad som händer. Måste ringa till fotografen också och boka tid snart. Skulle ha gjort det för länge sen men det har inte blivit av.

Är sugen på att göra tre saker just nu inom en snar framtid. Åka till Ullared, åka Ålandsbåt och gå på maskerad. Vet inte varför men jag känner bara ett sug efter dom sakerna. Ingen som vill haka på eller som känner för att anordna en maskerad? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback