Annonsen

Känner mig ganska så duktig idag. Det är bara tisdag och jag har hunnit gjort fyra av de åtta sakerna jag planerat att jag måste hinna göra innan veckans slut + att jag har hunnit månadshandla, städa och tvätta. Känns väldigt bra måste jag säga.

Idag la jag upp en annons om min hund på blocket. Kan tyvärr inte ha kvar henne längre. Finns många anledningar till varför, ni som känner mig vet varför. Efter ca 3 timmar uppe så hade jag fått 9 mejl varav 7 som jag överväger. Känns lite svårt att sålla ut vilka som är bäst. Trodde jag bara skulle få ett eller två, hade absolut inte räknat med så många eftersom jag helst önskar att personen ska gå på landet och ha mycket tid över till henne. Alla verkar bo på landet och alla beskriver att hon aldrig får vara ensam hemma samt skogspromenader m.m. Känns väldigt svårt. De är ju så lika. Hur ska man veta vilken som är bäst? Imorgon kommer Simon och ska hjälpa mig att se över alla mejl. Kanske har hunnit kommit upp ytterligare något tills dess.

Känns nästan som maskeradtider. Av vissa anledningar kommer jag få hit en sjuksköterskedräkt och en poliskepa som passar till min polisuniform innan veckans slut, samt att jag kommer få en bikini i sjuksköterskestuk hem också. Spännande.

Ut med hundarna snart och sen lägga sig i min nybäddade säng. Just ja, glömde jag säga att jag bytt sängkläder i både Liams och min säng idag? Idag har man inte legat på latsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback