Toppenhelg!

Nu är det söndag igen och shit vilken trevlig helg jag har haft! I fredags åkte jag först hem till Linda och färgade håret, åt mat och drack lite vin. Sen åkte vi ut till Ladugårsängen och gick på förfest. Där vart det lite Singstar och stark bål som Linda blev mycket full av, ha ha. Sedan gick jag, Linda, Alice och Simone in till stan för att Linda vägrade åka buss. Hamnade på Harrys. Linda och Simone var tyvärr inte kvar där så länge men jag och Alice hade partaj hela natten och av någon anledning tog jag faktiskt bussen hem mitt i natten! Inte likt mig alls, ha ha.

På lördagen tänkte jag att jag skulle städa och ställa upp en massa julsaker. Tyvärr drog tiden iväg lite fortare än jag trodde så det blev en snabb dammsugning och upp med två stackars stakar i fönstrena, sedan var det dax att påbörja maten. Hade bestämt en viss kycklingrätt som skulle stå i ugnen med ris till. Mums. Hann också med att lägga mig i ett kortisbad med ett glas vin. Härligt och behövligt. Under tiden som jag låg i badet skickade Andreas sms och frågade vad jag gjorde. Han stod tydligen inne i Örebro efter att ha haft match och visste inte vart han skulle ta vägen. Sa att han fick komma förbi han med och äta lite om han ville och det tackade han ja till. Så runt halv 8 hade både Linda och Andreas anlänt och vi satte oss och åt mat, drack vin och diskuterade min vän Charlie. Underbarast i världen, ha ha.
Senare var det dax för ännu ett besök på Harrys. Det var verkligen supertrevligt. Linda fick en stalker och jag hade en mesig kille som stod och dansade bakom oss i en och en halv timme medans hans kompisar försökte övertala honom att gå fram till mig. Vi hade jätteroligt åt det eftersom vi verkligen hörde varenda ord de sa, ha ha.

Idag har jag först varit och ätit kinamat, sen blev det en tur på stan för att sedan gå till Varberga (fan vad jag går och är duktig) för att hämta Charlie som Linda hade dragit med sig hem till sig. Stackarn. Där blev jag bjuden på fika och jag hjälpte Linda att plåstra om hennes lilla mage, sedan gick jag hem. Tanken var att städa men jag kom på en orealistisk anledning varför jag inte borde göra det idag så jag la mig framför teven istället, ha ha.

Hoppas ni har haft en lika underbar helg som jag!



Simone och Linda


Me, my self and I.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback