Snabb uppdatering

Toppenhelg man haft!
I fredags blev det Harrys och i lördags vart det hemmamys med Liam. Underbart!
Imorgon blir det fotografering på Öppna och sedan kaffe hemma hos familjen Olofsson. Är lite av en måndagsrutin vi fått in, ha ha. Men kaffe är ju aldrig fel så varför inte?
På onsdag blir det sprutan som gäller för mig. Sonen är vaccinerad och klar, skulle ju vara skönt om även jag slapp baconsjukan.
Nej nu saknar teven mig. Ha det så fint ni underbara!






Bilder från Harrys...

 


Kommentarer
Postat av: lmann

Helt klart en kanon helg =) Blev korten bra?

Mm kaffe det är livets nytta de. Haha vet inte hur det där blev men. Hade så kul i fredags, dock inte lika kul resten av helgen. Ha de bäst för nu ska ja hämta min son på dagis. Puss och kram

2009-11-24 @ 12:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback