Ritz

Nu har helgen varit förbi med blandade resultat. I fredags var jag hos en kompis och åt och drack lite vin, mycket trevligt. I lördags blev det Ritz med Håkan. Där inne träffade vi på lite alla möjliga människor. Första gången jag var där och det var faktiskt mer postivit än jag trott. Lokalen var väldigt stor och bra, dock lite nackdel att man lätt tappade bort varandra där och det kändes som man sprang runt i trappor hela kvällen, men vad gör man inte för lite motion? Ha ha... Sedan var musiken lite för hög men annars var det bra.



Har fått lite negativa besked idag. Trist. Får hoppas att det ordnar sig, måste titta över en massa saker. Vet inte riktigt hur jag ska göra annars, vad jag ska ta mig till...
Sen har jag lärt känna en bekant lite närmare och det var inte roligt det jag upptäckte. Nu vill jag inte riktigt träffa människan. Känner mig lite äcklad och utnyttjad. Fy fan. Idiot. Men men. Sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback