Djävulsbarn

Idag skulle man kunna tro att mina lilla söta pojke kommer från helvetet, såååå skönt nu när han ÄNTLIGEN sover. Älskar verkligen min son men fan vad jobbig han kan vara vissa dagar. Idag vet jag inte vad som tagit åt honom. Han har bitits, nyps, ryckt i håret och slagits ett flertalet gånger, något han verkligen aldrig brukar göra. Sen när man säger åt honom så har han hälften av gångerna bara skrattat. Ungdjävul. Sedan när jag skulle lägga honom så brukar han somna väldigt fort men idag tog det en timmes tid innan han somnade + att han vaknade efter 10 minuter och ville ha uppmärksamhet igen.

Idag har jag fått hjälp med min cykel i alla fall. Skönt att man nu har lysen som fungerar och en handbroms som inte ligger på hela tiden, så imorgon blir det att ta cykeln till fröken Linda.
Sen har det blivit en kaffe hos Axelina och Tomas så att våra små djävulsbarn fått leka av sig lite. Det är så kul att titta på när Liam och Lukas leker ibland för att de gör så mycket roliga och tokiga saker, ha ha. De leker och pratar verkligen med varandra också. Samarbetar när de ska hitta på hyss är de också duktiga på. Och så säger dom att små barn inte får något sådant utbyte av varandra, garanterat lögn det där.

Nu ska jag försöka kolla över min dator för att av någon anledning vill det inte ge något ljud ifrån sig när jag sätter på min Spotify trots att alla inställningar är som de ska. Någon som är duktig på datorer??

Får också mina glasögon i nästa vecka! Liam lekte även djävulsbarn igår kväll och hade sönder dom så de ligger på lagning.... baaaaarn.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback