Som om Simon inte skulle vara pappan...

Jag blir så j*vla trött på vissa människor. I helgen vart det utgång med min kusin, vilket var riktigt trevligt. Riktigt skönt att komma ut och träffa vuxna människor ibland. Men då jag var ute träffade jag på lite folk som berätta om att de hört en fd kompis till mig säga att vi två tydligen skulle haft sex. Enligt honom ska vi haft det 4-5 gånger och att han sen var orolig för att Liam skulle vara hans son!?! Först tyckte jag mest att det var barnligt att man i vår ålder ens gör sådant längre, men sen blev jag faktiskt mest förbannad. Det är ju skillnad om han hade sagt det om en singeltjej, men i detta fall drar han inte bara in mig utan även Simon och Liam i det hela. Det är ju inte så roligt om det är någon som går på dessa lögner och tittar på Liam och börjar fundera på vem hans pappa är. Han har en pappa som är 100% säkert att det är hans. Om A tror att han är pappan måste det betyda att kramar sprider spermier och i så fall har vi nog lite för många som måste dna-testas för att få fram pappan. Varför gör man något sådant? Vad får man ut av att säga något sådant?
Om man tänker längre så kan man ju se vad som skulle kunna hända om Simon skulle tro på vad A säger. Han kanske då skulle göra slut med mig eftersom jag är otrogen, vilja göra ett dyrt fadersskapstest och sedan kanske vilja ha ensam vårdnad. Tack så mycket A. Tack för att du säger något sådant för att du ska få ut vad du nu försökte med det hela. Hoppas det var värt det!

Jag skiter väll i om folk skulle tro att jag var otrogen, jag vet ju vad som är sant. Men om det finns barn inblandade och som man inte vet vem som är pappan till så kommer folk tänka på detta i många år. Hur kul är det? Hur roligt är det för Simon att det finns folk där ute som kanske tror att Liam inte är hans son? Både Simon och A är lite rödhåriga så om Liam blir det och folk inte vet om att Simon är det så vet man ju direkt vart deras tankar kommer fara.

Varför säger man något sådant? Någon som vet? Kan inte låta bli att tänka på hur sjukt det hela är.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback