Uppdatering

Nu ska vi se här igen då.. Försökte uppdatera för ett tag sedan men efter att skrivit ett låååångt inlägg så skulle jag spara och då försvann allt. Tack så mycket  tänkte jag och svordommarna ven genom huvudet. Idag försöker vi oss på ett nytt försök, men kanske inte lika långt. Mest uppdatera lite om vad som hänt och sen måste jag gå och byta om eftersom Felix ska komma hit sen.

Min första uppdatering handlar om Liam (såklart). Han har nu sagt sitt första ord, Mamma blev det. Hur mysigt som helst. Underbar och obeskrivlig känsla att höra det från någon som är så liten. All kärlek till honom!

Igår var vi på speeway. Indianerna vann! Liam har varit med 2 gånger och båda gångerna har dom vunnit, turmaskot där tror jag. Idag ska vi iväg till Kumla där en massa band ska spela. Bland annat Winchester (var i alla fall vad en av medlemmarna där sa till oss så att det är en ganska så säker källa). Ska bli kul.

Dom här veckorna som varit har egentligen inte hänt så mycket mer. Haft en del picknickar när vädret tillåtit och sen har jag också varit med och planerat möhippor. Folk gifter sig ju åt höger till vänster. Har dom inget bättre för sig? Ha ha. Men nu vet jag i alla fall vart mina pengar kommer gå den här sommaren, ska gå på möhippor och besöka bröllop så att vill ni ha med mig på aktiviteter i sommar så kom ihåg att jag är pank!

Puss och Kram på er. Nu skriker min lilla kille av frustration över att han fortfarande ligger i sängen trots att han är vaken. Dumma mamma som inte tar upp honom och sätter honom på golvet på 2 sekunder!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh vad roligt med flera möhippor och bröllop :) Några nära vänner som gifter sig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback