Kumlasjön, Kumlaskönt.

Åh, nu är det fint väder igen. Ska se om jag hinner uppdatera min blogg OCH lägga mig en stund på balkongen innan min lilla terrorist vaknar igen.
Igår vart det en tur till Kumla. Trots att lägenheten skulle behöva städas fick vi skjuta på det en dag och åka iväg till Kumla där det var lite band som spelade. Var riktigt trevligt och superskönt väder. Vad mer kan man behöva en fin kväll som igår? Ett glas vin hade i och för sig inte varit så dumt men vi får vänta på det glaset till imorgon.
Igår skulle jag ha träffat min underbara Felix med, men det blev en massa strul och tiden räckte inte till så imorgon kommer det bli av istället. Super. Längtar.

Nej nu ska jag springa ut och sätta mig på ett täcke med en tidning i handen. Det som också är bra med att ha balkong på övervåningen med "skydd" runt om hela är att jag kan sola i bara trosorna utan att störas av någon.

Ha en bra dag nu allesammans!



Liam i Kumlasjön igår

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, möhippor har ju en tendens att kosta lite. Jag har bara varit på en, och det var jag som ordnade den och vi betalade väl ungefär 600:- per skalle... :S (Men så var vi bara 3 stycken + bruden) VI var på Boda Borg här i Oxelösund, sen bastu, sen ut och äta på restaurang.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback