Stockholmo

Nu är man hemma och börjar äntligen komma tillbaka till sitt rätta jag efter Stockholmsresan. Hade i alla fall skitkul. Härligt att träffa Princess och sen var hennes lika trevliga syster My där också. Kunde inte bli så mycket bättre. Första kvällen vart det utgång till ett ställe jag just nu inte kommer ihåg namnet på. Var trevligt. Träffade på en massa roliga människor där och vi drack som apor, ha ha. Sen när vi gått ut så träffade vi på två bröder varav den ena snart skulle gifta sig så att de hade firat hans svensexa denna dag. Vi kom då fram till att han inte hade fått göra något pinsamt varav vi sen bestämde att han skulle bada i fontänen. Larvpottan vågade inte göra detta själv och full som jag var så ställde jag upp att följa med. Blev dock inget nakenbad som först var bestämt (tur var väll det) utan vi behöll kläderna på och sprang runt där för att nudda saken i mitten. Var kul faktiskt och vi ångrade oss lite att vi inte tog med kameran ut denna kväll. Detta ändrade vi på på lördagen då vi gick iväg till Mango. Där träffade efter ett tag på Danne, hans flickvän och hans kompisar. Var nice. Sen bestämde sig Princess och My att de skulle hem medans jag följde vidare med de andra. Efter efterfesten ringde jag P och då visade det sig att de var på libanesisk fest. Efter mycket konstigheter lyckades jag tillslut ta mig den stationen bort där de var och mötte upp dom och sen vart det hemfärd. Låter kanske lugnt men om man tänker på att på fredagen vart det fest till 04.30 och på lördagen kl 07.20 kanske ni kan förstå att man var lite trött på söndagen då man räknade ut att man sovit ca 9 timmar sammanlagt denna helg. Men underbart var det och ska definitivt göras om!

En annan sak som jag berätta om nu (då jag tror att det tar ett litet tag tills jag skriver igen) är att Simon kanske har hittat en lägenhet. Han ska iväg och titta på den imorgon och får reda på om han får den då. Får han den får han nycklarna på fredag till den. Dock kan han inte flytta då eftersom vi ska på bröllop på lördagen. Kusinen ska gifta sig. Får hålla tummarna för fint väder eftersom det är utomhusbröllop som gäller!




Jag har så mycket kärlek att ge att jag pussar kan dela med mig av <3





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ska ni flytta isär?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback