Kanske en mördare som dejt?

Har kommit fram till en sak. Att om jag inte hittar någon trevlig människa att dejta här i Örebro sen så är ju inte hoppet helt ute om jag nu skulle vilja göra det. Nu har ju den här nya dejtingsidan kommit till Sverige, sidan där folk som sitter inne får lägga upp kontaktannonser. Måste vara ett ganska så smart drag från min sida att börja träffa någon därifrån. Det är inte speciellt långt till Kumla där jag antar att dejterna kommer hållas och risken att han skulle vara otrogen känns lite mindre. Sen att han kanske har mördat någon tidigare är bara en liten bieffekt. I ärlighetens namn så kan de inte vara så mycket värre än vissa av dom killarna som mina kompisar försökt para ihop mig med!

Tycker det är lite roligt det här. Alla är så hypade om att jag ska ut i dejtinglivet, alla utom jag. Jag är inte ett dugg stressad och hittar jag någon så gör jag väll det. Jag klarar mig ganska så bra på egen hand också ;)

Öl och bio igår. Trevligt :)



Kanske någon av de här två kandidaterna?



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6284905.ab



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback