Fredag fredag

Äntligen fredag! Yeeey.. Och fint väder är det ute också. Kanske borde köpa mig en trisslott och hoppas på vinst, har nämligen haft en sån bra dag så att det känns som att en trisslott borde ge mig någonting.
Idag efter klockan 17 ska jag till systemet och köpa lite vin. Efter det blir det nog Maxi för att köpa något gott att lägga på grillen och sen blir det antingen ikväll eller imorgonkväll som jag ska träffa min kusin och dricka lite vin och ha trevligt. Träffa vuxna människor känns lite som vardagslyx numera. Men jag klagar absolut inte, älskar verkligen att vara hemma med Liam. Underbarare människa får man leta efter.

Har inte så mycket att skriva om just nu men hoppas ni alla får en lika bra dag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback