Hej baby, hej baby, hej.

Äntligen kan man sitta ner i 2 sekunder och försöka sig på att få ner några ord här innan Liam vaknar och vill ha min uppmärksamhet igen. Vad har hänt sen sist jag satt här och delgav mig av min vardag? Jo, i söndags så var det första familjeutflykten. Simon, jag, Liam och Älva drog ut till skogen och plockade kantareller. Är riktigt skönt att lunka runt i skogen faktiskt. Är frisk luft, tyst och så får man röra på sig på ett roligare sätt än att traska runt i betongdjungeln. Det enda som var ett minus var alla dessa mygg som envisades att bita en i huvudet. Som tur var så fick inte Liam ett enda bett, men en annan kliade sig bra länge.

Idag for vi iväg och tog kort till "Hej baby!". Förutom att vi fick kämpa med att lill-grisen skulle hålla sig vaken och hålla ögonen öppna så gick det ganska så bra. Men ursch vad envis lille killen var! Man fick lyfta på honom, göra en massa ljud, blåsa på honom och försöka med allt för att han skulle hålla ögonen öppna i 2 sekunder. Lagom till det var dax att ta kortet så hade han ju till 90% stängt ögonen igen och då var det bara att börja om från början igen. Som man kan tänka sig så var det självkart att han kunde hålla ögonen öppna så snart som fotograferingen var över. Men men, nu har vi fått vårat kort. Jag såg ut som en flodhäst, men Liam vart i alla fall söt :) Så om ett par veckor är det bara att hålla ögonen öppna. Då blir vi lokalkändisar på "Hej baby!" ;)

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej :) Det är bara fint med mig.

Ja det vore skoj att ses snart, dock åker jag iväg till finland snart och kommer hem i början på oktober, så kanske i mitten på oktober? Får höras mer om det på sms :)



Såg förresten bilderna i din bilddagbok, riktigt fina :) Sköt om dig gumman! Kramar

Postat av: Rebecca

Det är ett himla sjå med att få en bäbis att göra som man vill, kan jag tänka mig. Och speciellt när man ska ta kort :)

2008-09-22 @ 14:19:15
URL: http://rebeccathoren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback