En vaken knodd

Idag har min lilla knodd verkligen varit vaken hela dagen. Han somnade en halvtimme runt kl 12.00 och då fick jag tillfälle att äta, och nu så somnade han för ca 5 min sen och har nu fått på mig lite kläder. Är mysigt när han är vaken och vill vara hos mamma, men samtidigt så har man ju lite saker som man själv skulle behöva få gjort. Hör redan nu hur han ligger och vrider och vänder på sig i vaggan och kommer nog vakna vilken sekund som helst. Det är en liten omställning att vara hemma ensam med Liam och inte ha någon annan hos mig som kan hålla honom och så när jag behöver gå på toa eller äta. Trösten är att Simon just nu är pappaledig på fredagar så att imorgon så är han hemma med mig, och idag så är det bara en kvart kvar på hans arbetsdag. Sen ska vi en snabbis till Systemet, sen till Hällabrottet och hämta upp lite filmer och sedan iväg för en fika hos någon av mina föräldrar. När det är klart är det dax att åka till Maxi och shoppa mat som man ska laga till kvällen.

Nej nu är det slutkskrivet för mig idag. Lill-grisen har vaknat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback