Fotografering och barnledighet

Gud vad dålig jag har varit på att vara här inne och skriva den senaste tiden. Det är så när man är spädbarnsmamma, man har fullt upp om dagarna. Speciellt nu när min lille kille har blivit förkyld. Stackaren. Det blir en del gråt när näsan täpper till så att han inte får luft. Näsdroppar är något som borde finnas i varje småbarnsfamiljs hushåll!

Idag var vi iväg till fotografen som tog våra gravidbilder. Vart lite familjebilder och lite bilder på lille Liam. Gick hur bra som helst. Han var på ganska så bra humör och var pigg under hela fotograferingen. Mer kan man inte önska av en 7 veckors :)  Om en vecka skulle vi nog få bilderna så vi väntar med spänning och hoppas på att dom här bilderna kommer bli lika lyckade som dom förra!

Förra helgen var den första kvällen som jag verkligen var helt barnledig i flera timmar. Kändes väldigt konstigt att inte ha Liam hos mig, men det gick bra. Jag var ute och firade med min lillasyster som både hunnit bli 18 och tagit körkort. Var hemma hos mig och drack lite med ett gäng på 7 pers och sen drog vi till Satin. Onykter blev man och bakfyllan klarade man sig ifrån, kunde inte bli bättre.

Den här helgen blir det lugnt. Ikväll blir det film, popcorn och läsk och imorgon ska vi först hem till pappa och fira min lillebrors femtonårsdag och sen på kvällen kommer Jonas och Erika och ska spela Buzz med oss och käka pizza. Det ska bli trevligt :)

Nej nu är det dax att sätta igång popcornmaskinen! Lovar att jag ska försöka bättre mig med bloggandet!


                    

Kommentarer
Postat av: maria

vilken liten sötis!

Postat av: Sanna

Kikade runt lite o hamnade här,

vilken söt liten kille ni har:)

2008-10-16 @ 14:44:16
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback