The Pricks ikväll

Yeeey.. Ikväll blir jag inte hemmasittandes, och jag ORKAR faktiskt gå ut. Vad underbart det känns när man inte jobbar och man märker att man kommer klara av att hålla sig vaken längre än 11 en fredagskväll! Underbart. Så ikväll blir det Satin och kika på när The Pricks spelar. Inte varje dag man ser dom. De är ett svenskt punkband från Kumla. Simon känner ett par av dom, är väll mest därför de är kul att gå. Sen så ska Adde och Jocke dit, så det blir nog kul. Annars hade jag bara suttit hemma ändå, Simon är iväg på jobbmiddag på Harrys så att det är en tom lägenhet som möter min blick just nu.

image17

Idag har jag varit ute på stan med lillasyster och mamma. Kikade lite i affärer och efteråt så köpte vi varsin sub på subway och fikade hemma hos mig. Var trevligt. Är supergoda mackor också. Tog en med grillad kyckling, vattnas lite i munnen bara genom att tänka på den just nu, ha ha. Mat, en riktig gravidlast som ska njutas till fullo, ha ha. Shoppingen vart inte så stor. Blev lite havandeskapsolja från hälsoaffären, Niferex och Folsyra från apoteket och (lite roligare kanske) ett par gröna shorts från HM. Fick det jag behövde i alla fall, så jag är nöjd.

Nu har mitt nya "tidsfördrivssug" blivit Familjeliv. Är en mycket trevlig sida och är lätt att hitta andra gravida i sin omgivning. Är hur kul som helst. Det som är bra med den sidan är att det inte bara är för gravida, utan för alla, men inriktningen är helt klart familjen (vilket namnet borde avslöja *ler*). Där kan man sitta många timmar då man sitter hemma och glor istället för att arbeta. Superkul.


Gravidtips! Familjeliv (länk finnes till höger)

Kommentarer
Postat av: jenny

Trevlig kväll!!

Postat av: Rebecca

Rabarberpajen var mycket god :) Den lär lagas i ordning fler gånger iaf.

Hoppas du får en trevlig kväll på Satin.

2008-05-23 @ 22:14:27
URL: http://rebeccathoren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback