Påskhelg

Nu är påsken förbi, skönt men ändå lite jobbigt eftersom att det betyder att ledigheten från jobbet också är över.
I fredags så var jag hos min pappa och firade hans födelsedag och åt lite påskmat. Min pappa och hans fru är något av några tidsoptimister så maten stod på bordet 1 ½ timme senare än överenskommet (kanske man borde räknat med) men det funkade ändå, även om det är väldigt irriterande och blir som vanligt målet för bilsamtalet mellan mig och sambon.

På lördagen så orkade man inte riktigt med mer påskmat eller något annnat, så jag och sambon gick på argentinsk grillrestaurang istället och hyrde sedan film. 2 av 3 filmer gick bara att se 15 min på innan man var tvungen att stänga av de för att de enbart var en enda pina att se dom, men den tredje var en rolig komedi med Adam Sandler, man borde förstått redan innan att det skulle vara den som skulle slå...

Söndagen så blev det släktmiddag igen. Eller ja, det känns som det när man bara ska träffa sambons familj. Han har 5 bröder, varav 2 har egna barn och 3 har fru/flickvän som var med. Blir ett litet gäng. Men det är roligt när man är där, men skönt när man åker därifrån och känner lugnet i bilen igen. Tystnad är ovärderligt ibland.

Dax för lite poker på facebook. Funkar alltid när man vill slå död på lite tid.


        

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej gumman :D Det var längesen, och vad mycket som hänt. Du är ju gravid!! =D Grattis, vad roligt =) Känns som alla är gravida nu ju, hehe. Hur är det annars då nuförtiden?
Sköt om dig och lycka till med allt. *kramar*

Postat av: Camilla

Svar: Alltid lika roligt när man vinner något åt prinsen. =) Jo, det är en Lundmyr body han har. =) Älskar deras produkter. Han får även sova i deras bäddset och spjälsängsskydd. =) Finns så mycket fint till de små. =) Tyvärr kan nog inte Noah ta på sig den bra smaken. =) *kram kram*

2008-03-27 @ 08:19:56
URL: http://camc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback