Dag 1: Hallonbladsté

Ok. Nu har jag haft ont och varit gravid länge nog. Sitter på familjeliv och läser igenom en massa olika "tips" som folk ger om hur man ska få igång en förlossning. Vissa höjer verkligen tipsen till skyarna, och vissa nekar att någonting ens skulle fungera. Finns ju inga ordentliga tester om det, så att det är svårt att säga vem som egentligen har rätt. Eftersom jag nu har gått så länge så skulle inte min bebis räknas som "för tidigt född", och eftersom jag inte har något bättre för mig så tänkte jag prova på en massa av dom olika tipsen som de ger och delger er sedan om det var något som fungerade eller ej. Kan hända att något fungerar, kan hända att det inte gör det.

Dag 1: Hallonbladsté
Införskaffat idag på Life, 30:-. Påstås att det ska sätta igång sammandragningarna. Vattenkokaren är laddad. Snart dax och se om det fungerar.



Jag har nu gått 92% av tiden.
Jag har gått 36 fulla veckor och 6 dagar (v 36+6).
Jag har 22 dagar kvar till beräknad förlossning.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, de har känt varandra i 7 år. Robert var med på svensexan som de hade förra helgen också :) Jaha, vi visste inte att Simon var kusin med David och blev förvånade då vi såg honom där :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback